Eugen Voinea

Fotograf Craiova – site de fotografie

Fotografia de produs: trei sfaturi esentiale pentru acest tip de fotografie

Marketingul e sufletul comertului, dar mai e si altceva: fotografia de produs este, fara indoiala, imboldul cumparatorului. In multe cazuri oamenii se intreaba de ce produsele arata impecabil in fotografie, iar in realitate situatia e cu

totul alata.

 Fotografia vinde produsul, nu produsul fotografia!

Cele mai bune exemple sunt date de publicatiile de prezentare, cataloacele marilor lanturi de magazine, daca rasfoim o astfel de revista de prezentare, vom ramane surprinsi de calitate produselor publicate, fiind un imbold sigur de a merge in acel loc, magazin in cazul nostru.

Odata cu aparitia internetului, si impliciat a afacerilor online, magazinele online au luat rapid un avant neasteptat pentru multa lume. Cu preturi mult mai reduse fata de magazinele traditionale,  acestea au mers si meg in continuare pe stimularea ochiului, adica imagine produsului prezentat trebuie sa fie impecabila,  peste realitate.

A fost nevoie doar de o strategie si, in majoritaea cazurilor, de unul, maxim doi oameni care sa se ocupe de imagine acestor magazine online, un fotograf si un ajutor.

Cam asa a luat avant  fotografia de produs! Desi acest tip de fotografie nu s-a nascut odata cu aparitia mediului online, spun numai ca a luat avant.

Trei lucruri esentiale in fotografia de produs

1 Atentii la detalii, daca produsul are un mic viciu de fabricatie, un mic defect,  nu il fotografiati,

 

2 produsul fotografiat trebuie sa fie bine luminat si foarte colorat, culorile aprinse stimuleaza ochiulaprinse.

3 Produsul fotografiat trebuie sa fie obligatoriu pe fundal alb incat toate detaliile sa se poata observa.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *