Fotografia de produs capata o mult mai mare importanta in zilele noastra. Comertul online este in plina expansiune , iar magazinele online trebuie sa fie ticsite de produse. Daca in magazinul traditional, asezatul marfii pe raft presupune anumite cunostinte, in cazul de fata nu mai vorbib de asezat pe raft, ci asezatul unei fotografii bine raealizate in site-ul de vanzari.

Desi am mai scris, tot aici, un scurt material despre fostografia de produs, revin astazi cu trei sfaturi obligatorii pentru cei ce doresc sa deschida o astfel de afacere.

Am sa enumar cat pot de scurt cele trei parti de care ar trebui sa tina cont propietarii unor astfel de afaceri.

Primul si cel mai important: daca nu avesti cunostinte foto, nu incercati sa faceti voi pe fotograful, veti regreta mai tarzi. Aspectul magazinului online, in esenta fotografia produsele, necesita o anumit contrast, o cromatica ce poate da dosritorului acel moment de hotarare. Cu cat fotografiile produselor sunt mai slabe, mai amatoricesti, rezultatele vanzarilor nu vor fi stralucite. Nu aveti cunostinte foto, nu-i nimic, exista fotografi specializati care pot face acest lucru si la standarde inalte.

Punctul doi se refera la editare fotografiei de produs. Editarea fotografiei de produs este este un pas foarte important, decisiv. Astfel, ultima operatiune inainte ca fostografiile sa fie urcate pe site, necesita o atenţia sporită la eliminarea detaliilor nedorite, cat si a altor elemente ce pot transmite o doza cat de mica de nesiguranta. Imaginea finala trebuie sa arate cel putin ca in realitate sau chiar mai bine, aici intervine ochiul fotografului specializat.

Toata atentia trebuie indreptata spre elementul central, si anume, produsul fotografiat.

Pasul trei se refaera la lumina, un factor factor foarte important in fotografia de produs

Majoritatea fotografilor de produs stiu cu ce se mananca acest tip de fotografie si folosesc o cutie fotografică. Prin folosirea unei cutii foto puteţi obţine fotografii fara umbre si cu fundal perfect alb, negru sau alta nuanta dorita, care sa evidentieze produsul.

One thought on “3 sfaturi utile pentru fotografii de produs”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *